Do Sociálnej poisťovne chodia ľudia najčastejšie po nemocenské dávky

Od začiatku tohto roka do 25. apríla osobne navštívilo sedemnásť pobočiek Sociálnej poisťovne, v ktorých má nainštalovaný centrálny vyvolávací systém (CVS), takmer štvrť milióna poistencov (247 178).

29.04.2019 12:32
chrípka, choroba, PN, teplomer, vírus, nemocenské Foto:
Ilustračné foto.
debata

Najviac z nich (47 014) prišlo vybavovať agendu nemocenského poistenia (nemocenské, materské, ošetrovné). Títo poistenci čakali v priemere tri a pol minúty od stlačenia CVS do momentu, kým sa nedostali na rad a menej ako štyri minúty sa im osobne venovali pracovníci Sociálnej poisťovne. To znamená, že po menej ako sedem a pol minútach od príchodu do pobočky odchádzali vybavení.

Ďalšími najfrekventova­nejšími agendami, ktoré prišli ľudia osobne vybaviť do niektorej z pobočiek, boli lekárska posudková komisia (36 475), riešenie pohľadávok (34 006), či dávka v nezamestnanosti (33 342 klientov).

Celková priemerný čas čakania na vyvolanie k priehradke pri všetkých agendách sa v spomínanom období pohybuje na úrovni päť minút. Celková priemerná doba obsluhy (prejednávanie záležitosti pri priehradke) trvala takmer šesť minút.

Z 36 pobočiek Sociálnej poisťovne po celom Slovensku má centrálny vyvolávací systém nainštalovaných sedemnásť pobočiek. Štatistiky sa týkajú týchto pobočiek.

Zdroj: Sociálna poisťovňa

debata chyba
Viac na túto tému: #Sociálna poisťovňa #poistenci #nemocenské poistenie