Reklamácia dovolenky: Musí vám cestovná kancelária vrátiť peniaze?

Hnilé párky na raňajky, slabý výber jedla, špinavé stoly a príbory, neupratané izby a mnoho iných nepríjemností v rámci all inclusive dovolenky. Zažili ste to aj vy? Čo môžete robiť?

19.08.2022 06:00
debata

V prípade ak sa vaša dovolenka zmenila na nepríjemný zážitok a služby a úroveň hotela nezodpovedali zavedeným štandardom, nebojte sa zájazd reklamovať. Čo všetko môže nespokojný klient reklamovať? Jedlo? Izbu? Počasie? Čo nemôže byť dôvodom reklamácie? Ako je to napríklad s hviezdičkami? Môže cestovná kancelária odmietnuť reklamáciu po návrate klienta z dovolenky s tým, že klient nereklamoval priamo na mieste služby s ktorými bol nespokojný?

V relácii Ide o právo odpovedá Jana Alušíková z advokátskej kancelárie MPH.

Video
Ide o právo: O reklamácii dovolenky.

Predchádzajúce epizódy relácie Ide o právo.ďalši­e videá

Vypočujte si podcasty relácie Ide o právo

Pripravené v spolupráci s advokátskou kanceláriou Malata, Pružinský, Hegedüš & Partners s. r. o.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Ide o právo #reklamácia dovolenky