Úprava legislatívy sa vzťahuje už na výpisy z doplnkového dôchodkového sporenia za rok 2018. Klienti, ktorí boli zvyknutí na výpisy v papierovej forme, ich budú dostávať len elektronicky. "Nie každý klient pri zakladaní zmluvy automaticky uvádza svoju e-mailovú adresu. Je tiež možné, že svoju e-mailovú adresu, ktorú uviedol pred rokmi už nepoužíva alebo je neplatná. Preto je dôležité, aby si klienti skontrolovali svoje údaje v zmluve a ešte tento rok si ich zaktualizovali,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA pre Slovensko a Českú republiku.
Klienti tak môžu urobiť viacerými spôsobmi. Najjednoduchší spôsob je nahlásiť tieto telefonicky. "Skontrolovať si svoje údaje v zmluve môžu klienti aj prostredníctvom svojho prístupu na osobný účet, ktorý má zriadený každý klient,“ vysvetľuje Pavel Trávnik, vedúci úseku administratívy fondov pre Slovensko a Českú republiku. Kontrolu alebo samotnú zmenu údajov môžu vykonať priamo tu. ,