Slováci majú menej na míňanie, ale do obchodných centier chodia

Od začiatku krízy vidia ľudia na Slovensku svoju finančnú situáciu stále pesimistickejšie.

16.07.2013 15:52
Eurovea Galleria - otvorenie Foto:
Ilustračné foto
debata (12)

Viac ako tretina slovenskej bežnej populácie vo veku 15 až 65 rokov má pocit, že sa má v súčasnosti po finančnej stránke horšie, ako sa mala pred rokom. Takmer tri štvrtiny Slovákov kontrolujú svoje výdavky a pre zhruba rovnaký podiel opýtaných sú peniaze čoraz častejšie predmetom diskusií v rodinách. Vyplynulo to zo štúdie TNS LifeStyle, ktorú od roku 2006 každé dva roky realizuje agentúra TNS Slovakia.

„Samozrejme sme rôzni a každý z nás máme iné priority v živote,“ uvádza TNS. Kým jedných kríza podľa spoločnosti nakopla k aktivite, iní pod jej vplyvom stagnovali a ťažko sa spamätávajú.

„Vo všeobecnosti sme stále viac ochotní uľaviť z kvality v záujme nakúpiť čo najlacnejšie,“ uvádza spoločnosť v správe z prieskumu. Až 70 % občanov v prieskume deklaruje, že by uprednostnili lacnejší výrobok aj s nižšou kvalitou. Na druhej strane si však takmer 40 % Slovákov napriek pretrvávajúcej kríze dopraje čo sa im páči a 72 % z opýtaných trávi voľný čas v nákupných centrách.

TNS poskytuje prieskumy, rady a hlbší pohľad do segmentácie trhu, reklamy, vývoja nových produktov, výkonu značiek a riadenia vlastníkmi.

12 debata chyba
Viac na túto tému: #kríza #plat #prieskum #obchody