Produkt sa tak dostane na váš stôl za krátky čas, je čerstvejší a nemusí byť významne konzervovaný.
Svoju úlohu v tom, samozrejme, zohráva aj lokálpatriotizmus. Produkty, ktoré sa prostredníctvom Starého Otca predávajú, dávajú prácu ľuďom častokrát v menej rozvinutých regiónoch.
"Sú to dobrí, snaživí, milí a pracovití ľudia, ktorí do svojich produktov vkladajú lásku a hrdosť, často cez viac generácii,“ myslí si Mgr. Jana Bagiová, manažérka pre produktové portfólio.
Doba sa mení k lepšiemu a kvalitných slovenských producentov je stále viac. Kým kedysi bolo niektoré produkty prakticky nemožné zohnať, dnes musia mnohých odmietať. Keď sa pred siedmimi rokmi projekt začínal, dodávatelia sa dali zrátať na prstoch jednej ruky a produktov bolo asi sedemdesiat.
Dnes ich u Starého Otca nájdete vyše sedemsto a počet dodávateľov sa ráta na desiatky. Dá sa povedať, že je to výber toho najlepšieho.
To platí aj v prípade medu. Hoci Starý Otec v súčasnosti nakupuje v prevažnej väčšine med od slovenských včelárov, po vlastnej mäsovýrobe a pekárni sa značka rozhodla pre ďalší vlastný projekt – chov včiel.