Generálny riaditeľ firmy Dedoles Jaroslav Chrapko si rozhodnutie podnikať na Slovensku pochvaľuje. "Aj keď Dedoles už nie je čisto slovenská značka. Dnes prostredníctvom svojich e-shopov predávame veselé výrobky na dvadsiatich európskych trhoch a plánujeme naďalej expandovať. Po e-commerce sa chceme zamerať aj na gaming biznis, momentálne sme v štádiu tvorby prvej hry,“ prezrádza.
Teší ho, že Slováci radi podporujú lokálne produkty. "Oceňujú ich kvalitu a aj to, že vychádzajú zo zaujímavých nápadov a spod rúk Slovákov. Naše produkty sú dizajnované na Slovensku, ich výroba však prebieha v zahraničí, pretože tu nie je potrebná textilná infraštruktúra, ktorá by dokázala zabezpečiť naše potreby. Celková kapacita ponožkových výrobcov na Slovensku a v Českej republike je spolu päť miliónov kusov, a my potrebujeme v tomto roku až 19 miliónov kusov ponožiek,“ hovorí J. Chrapko.
Nielen ponožky
Výrobcov si firma vyberá veľmi starostlivo v rámci krajín Európske únie, ale i mimo nej. "Momentálne spolupracujeme s viacerými v Turecku, Číne a Taliansku. Vyžadujeme od nich certifikácie, ktoré zaručujú ekologickú a sociálnu zodpovednosť firmy ako sú BSCI, OEKO-TEX Standard 100,“ prízvukuje J. Chrapko.
Spoločnosť Dedoles je známa vďaka originálnym ponožkám, postupne sa však presúva do oblasti fashion. S módnym návrhárom Ferom Mikloškom vytvorili spoločnú plážovú kolekciu Miklosko X Dedoles.
Čítajte aj Treska s majonézou, vinea, BB puding: Retro s pečaťou kvality"Milovníkom farieb a veselej letnej atmosféry sme predstavili aj Dedoles letnú kolekciu. Náš interný tím šikovných dizajnérov neustále pracuje na novinkách, vytvárajú nové dizajny už známych a obľúbených produktov a venujú sa aj úplne novým. V septembri spustíme predaj limitovanej kolekcie spodnej bielizne z prírodných materiálov. Veľa noviniek – svetre, kardigány, čiapky, rukavice a šály predstavíme počas zimy. Oveľa viac ich prinesieme na budúci rok a budú to aj úplne nové produktové kategórie,“ uzatvára podnikateľ.