Osvedčené chute sú najlepšie

Vlani oslávila spoločnosť Gašparík dvadsaťpäť rokov na trhu. Od začiatku si dala za cieľ ponúkať mäso a mäsové výrobky najvyššej kvality, zachovávať tradičné chute mäsiarskych produktov z trnavského regiónu a blízkeho okolia.

, 22.07.2021 10:00
mäsiarstvo, Gašparík, autá Foto:
Mäsiarstvu sa vďaka poctivému prístupu dobre darí.

Dnes prevádzkuje sieť 24 predajní a zásobuje vyše päťsto odberateľov vrátane nadnárodných reťazcov. Kvalita i tradičné receptúry sú stále na prvom mieste, niektoré z nich nemenili už niekoľko desiatok rokov. Samozrejmosťou sú stabilné a včasné dodávky čerstvého mäsa a mäsových výrobkov pre svojich odberateľov.

Spoločnosť napriek koronakríze dokázala minulý rok dokončiť celkom nový závod a zrealizovať náročný presun celej výroby a administratívy do nových, moderných priestorov. To umožnilo nielen zvýšiť kapacitu výroby a pokryť tak zvýšený dopyt po jej výrobkoch, ale aj modernizovať všetky technológie a produkčný proces. Zefektívnili výrobné a kontrolné postupy, znížili energetickú náročnosť a zlepšili pracovné podmienky zamestnancov.

Netypická novinka bez mäsa

Spoločnosť pravidelne rozširuje ponúkaný sortiment výrobkov. V portfóliu má už aj tradičné spišské párky, ktoré vyrába podľa originálnej receptúry pod označením "zaručená tradičná špecialita“.

Ďalšou, pre Gašparíka netypickou novinkou, je rad s názvom Desiatka. Prekvapením je, že ide o produkt bez mäsa. Firma ho zaradila do výroby pre trvalo udržateľný rozvoj a uvedomenie si spoločenskej zodpovednosti. Tak ako začala priekopnícky s výrobou obľúbených husacích a kačacích paštét v skle, dnes sú to rastlinné nátierky v skle, bez sóje, bez GMO, bez éčok a bez lepku.

Výsledky prieskumu, ktorý si dala spoločnosť vypracovať renomovanou agentúrou 2muse, jasne hovoria, že pre jej pravidelných zákazníkov je charakteristická najmä kvalitou mäsa, mäsových výrobkov, čerstvosťou produktov a širokým sortimentom. Prieskum sa realizoval v apríli 2021 na vzorke 1 000 respondentov. Išlo o populáciu, ktorá nakupuje mäso a mäsové výrobky v oblasti západného Slovenska.

Róbert Gašparík: Všetko dobré má také aj ostať

Na tom, že bude predávať poctivé mäsové výrobky, postavil Róbert Gašparík svoje podnikanie a nemieni na tom nič meniť.

Po pätnástich rokoch v odbore vie, čo spotrebitelia chcú. "Zakladáme si na dodržiavaní tradičných receptúr z nášho trnavského regiónu,“ vraví R. Gašparík. "Záleží nám na tom, aby sme ponúkali čerstvé produkty, preto spolupracujeme prevažne so slovenskými dodávateľmi. Tak sa dá ľahko vystopovať pôvod mäsa,“ dodáva úspešný podnikateľ. Väčšinu výrobkov spracovávajú ručne, dusia ich na pare pre zachovanie autentickej chuti a vône mäsa.

Jaroslav Chrapko, Dedoles Čítajte aj Kvalitu a dobré nápady ľudia ocenia

Tento rok v máji sa firma presťahovala do nových priestorov. "Zvýšili sme kapacitu výroby, zefektívnili sme výrobné i kontrolné postupy, zmodernizovali všetky technológie. Patria k nim nový rozrábkový pás, technológia rezania a miešania mäsa, nové komory na tepelné opracovanie varených a údených výrobkov i moderný baliaci stroj a fotovulkanizácia, čiže využívanie tepla z chladenia na ohrev vody. To všetko prispeje k tomu, aby sme zákazníkom ponúkli vysokokvalitné výrobky. Čerstvosť a kvalita mäsa sú pre nás prvoradé,“ zdôrazňuje R. Gašparík.

Spotrebitelia sa o pôvod mäsa zaujímajú čoraz viac, a ako hovorí R. Gašparík, ide už o novú generáciu zákazníkov. "Tridsiatnici a štyridsiatnici majú vyššie nároky na mäso ako ich rodičia. Aj preto chceme, aby všetko dobré také aj ostalo.“

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #vyrobené na Slovensku #mäsiarstvo #Gašparík