Spoločnosť Orange o probléme informovala na svojej oficiálnej stránke: „Vážení zákazníci, aktuálne evidujeme komplikácie s využívaním mobilných dát. Na odstránení poruchy intenzívne pracujeme,“ uviedol operátor.
Príčina výpadku dlhšie nebola známa a operátor neposkytoval pri ozname bližšie informácie o predpokladanom čase odstránenia poruchy.
Spoločnosť už oznam o výpadku zo svojej stránky stiahla. Orange následne informoval, že mobilný internet by už mal fungovať.
„Milí zákazníci, evidovali sme komplikácie s využívaním mobilných dát. Aktuálne už by mal byť problém odstránený. Ak by vám služby stále nefungovali odporúčame reštartovať vaše zariadenie. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a ďakujeme za trpezlivosť,“ uviedol Orange na sociálnej sieti.
Čo sa týka príčiny poruchy, už sa vyjadrila aj spoločnosť Orange. „Registrovali sme výpadok mobilných dátových služieb, ktorý mal dosah na niektorých zákazníkov, najmä v oblasti západného Slovenska. Ako príčinu sme identifikovali systém, ktorý riadi používanie mobilných dát pre našich zákazníkov. Naše tímy začali okamžite pracovať na náprave, pričom služby by už mali byť dostupné, pomôcť môže reštartovať zariadenie,“ uviedla spoločnosť pre TASR.